Usein kysytty kysymys
Voit seurata pakettiasi käyttämällä PostNord/DPD:n sähköpostissa olevaa linkkiä. Siellä sinun pitäisi pystyä näkemään pakettisi nykyinen sijainti. Jos et näe tietoja, ota yhteyttä asiakaspalveluun saadaksesi apua.
Telttatoimitus on halvempi vaihtoehto normaalitoimitukselle, mutta paketin paino ei saa ylittää 2kg. Seurattu toimitus toimitetaan suoraan kotiisi.
Kuljetuspalvelu ottaa sinuun yhteyttä ja antaa lisätietoja paketin noutopaikasta. Jos he eivät ota sinuun yhteyttä, sinun on otettava heihin suoraan yhteyttä.
Telatoimitus on halvempi vaihtoehto normaalitoimitukselle, mutta vain enintään 2 kg painaville paketeille. Kaikki toimitushinnat näkyvät tilausta tehdessäsi.
Jos et löydä tilausvahvistustasi, se on saattanut päätyä sähköpostisi roskapostikansioon. Tarkista sieltä.
Toimitusaika on yleensä 3-5 arkipäivää, mutta se voi olla pidempi riippuen mistä tilasit. Joissakin tapauksissa saattaa esiintyä viivästyksiä.
Lähetämme paketteja vain maanantaista perjantaihin klo 8-30. Viikonloppuna tehdyt tilaukset käsitellään maanantaisin.
Sinuun otetaan yleensä yhteyttä, jos vaaditaan vientiasiakirja. Kaikki tarvittavat tiedot toimitetaan sähköpostissa tai tietullin tai tullin viestissä. Joissain tapauksissa voimme lähettää sinulle laskun, jonka voit välittää heille. Toimitusaika saattaa pidentyä tämän tapahtuessa.
Joskus prosessia voi nopeuttaa, jos otat itse yhteyttä paikalliseen postitoimistoon. Meillä ei ole mahdollisuutta ottaa suoraan yhteyttä kaikkiin eri maihin.
Tarvitsetko apua?
Jos kysymyksiisi ei löydy vastausta yllä olevista, älä epäröi ottaa meihin yhteyttä joko live-chatissamme oikeassa alakulmassa tai sähköpostitse osoitteessa customerservice@europesnus.com